5.0
★
★
★
★
★
Toplam 5 yorum yapıldı
Helin Kırkpınar
★
★
★
★
★
annişkoma aldk çok beğendi. mevsimlik ve yumuşacık
Anneme aldım çok beğendi. Tam beden alınmalı
fiyatina gore cok cok cok guzel tum sevdiklerime hediye aldimkalibi durusu harika.kumasida guzel.tavsiye ederim
Ev içerisinde sürekli giyiyorum çok alıştım çok hoşuma gitti
EN sevdiğim renkkk bayıldımm