5.0
★
★
★
★
★
Toplam 7 yorum yapıldı
Ben 3lü paket aldım uyguna denk geldi indirim sonlanmadan yetiştim
çok tatli yumusacik bir pijama
Beyza Nur Güneş
★
★
★
★
★
kumaşı çok ince değil kumaş kalitesi de fiyatına göre harika bedeni tam oldu
ben geniş olsun diye L beden aldım bence çok rahat ve güzel bir pijama
Ürünüm kısa sürede elime ulaştı. L beden aldım. Çok beğendim tavsiye ederim
Çok güzel ve rahat, tavsiye ederim
tek kelimeyle bayıldım gerçekten çeyiz için aldım modası geçmeyecek bi urun mali da harika normal bedenin bol giymeyi sevdiğim için xl ama xxl aldım